wtorek, 28 kwietnia 2015

Wielkie WOW - czyli rozwinięcie moich umiejętności na przestrzeni lat.

Hej :) Dzisiaj dosyć duży post dotyczący postępu i rozwinięcia moich umiejętności w czasie 4 lat. Mam nadzieję że Wam się spodoba :)

 Poniższy rysunek to jeden z pierwszych które umieściłam w moim segregatorze jakoś w 5 klasie podstawówki czyli 4 lata temu :) Jak Wam się podoba :D ?


Cieniowanie na tym zdjęciu mnie powala, ale mimo wszystko do połowy pierwszej klasy gimnazjum uważałam ten rysunek za arcydzieło i bardzo mi się podobał ;) Dodam jeszcze, że rysunek tworzyłam z wyobraźni :)


Kolejną pracą z której byłam bardzo dumna była powyższa praca pastelami do której zainspirowałam się zdjęciem, które znalazłam zupełnie przez przypadek w internecie. Elfa malowałam zdecydowanie dłużej niż wazon, chyba nawet miałam do niego 2 podejścia :o To dla 11/12 letniej dziewczynki było bardzo długo. Praca wykonana jakoś w 6-5 klasie podstawówki.


Kolejną pracą którą znalazłam była ta mało efektowna praca wykonana już nie w domu, a w szkole na lekcji plastyki. Nie przypominam sobie, żebym pałała do niej jakąś ogromną miłością, ale musiała mi się odrobinę podobać skoro schowałam ją do segregatora :D 6 klasa podstawówki. Myślę że o cieniowania nie będę komentować :D 


Ta praca naprawdę powala mnie na kolana :D nie dość, że jakaś dziwna kartka na której wcześniej ćwiczyłam chyba oczy to, to tło. Porażka... Jednak w 6 klasie szkoły podstawowej chwaliłam się nią wszystkim :D Rysowałam ją węglem :)

To już by było na tyle, mam nadzieję że post się podobał i zbliżyłam Was trochę do siebie :P Pamiętajcie, nikt nie jest idealny, nikt niczego nie umie od zawsze. 10 % to talent 90 % to ciężka praca :) Do sukcesu nie ma windy, trzeba iść po schodach :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz