sobota, 11 czerwca 2016

Tom Odell - I know


Hejka ! Dzisiaj mam dla Was post z kolejnym morzem, jednak tym razem jest to morze namalowane farbami akrylowymi -  nigdy wcześniej akrylami nie malowałam, jedyne do czego ich używałam to decoupage, ewentualnie jakieś koszulki. Co do koszulek i decoupage'u to pewnie pojawi się kilka wpisów w te wakacje, ponieważ mam dużo pomysłów. Moja dzisiejsze morze powstało w kilka godzin ( 4-5 ), a malowanie było samą przyjemnością. Kupując akryle stwierdziłam, że w sumie fajnie będzie pobawić się barwą i kupiłam tylko podstawowe kolory (biały, czarny, niebieski, żółty, czerwony) i muszę Wam powiedzieć, że był to dobry wybór, bo mogę sobie sama wszystko wymieszać i dzięki temu obrazy nie są takie same, a mają różnorodne barwy. Ten dzisiejszy obraz malowałam z myślą, że nikomu go nie oddam i schowam go do teczki, ale mojej koleżance Karolinie tak się spodobał, że stwierdziłam, że będzie to super prezent i już w poniedziałek jej go wyślę. Mam nadzieję, że Wam również się podoba.

Z racji tego, że coraz więcej osób pisze do mnie w sprawie zamówień obrazów/rysunków to chciałam Wam powiedzieć, że jeżeli chcecie zamówić u mnie obraz to proszę o kontakt pod adresem e-mail wiktoriagocalek@gmail. com albo na moim fanpage'u LINK

SOCIAL MEDIA

instagram : wiktoriagocalek
snapchat : wiktoriagocalek
facebook : link




2 komentarze: