czwartek, 2 kwietnia 2015

W trakcie pracy...

Hej  :lol: Dzisiaj krótki post o mojej kolejnej pracy farbami olejnymi, tym razem długo oczekiwany prezent dla mojej Mamy  :-D Zawsze chciała  żebym namalowała jej anioła, więc postanowiłam spełnić to małe marzenie  :-) Zdjęcie robione jeszcze przed świętami, dużo od tej pory się zmieniło i jestem już bliżej końca, niż początku. W sumie zostało mi do zrobienia tło i to tyle  ;-) Lekko zmodyfikowałam twarz dlatego że wydawała mi się zbyt oderwana od sukienki  ;-) Gdy tylko skończę obraz postaram się udostępnić efekt końcowy  :-D


* Przepraszam za zdjęcie, ale robiłam je na szybko telefonem na zajęciach. Lepsze zrobię po ukończeniu pracy w domu aparatem :) Wszystkie szczegóły na temat pracy w następnym poście  :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz