czwartek, 2 kwietnia 2015

Pastele Olejne - Pentel Arts

Jak widać w tytule dzisiaj post o pastelach olejnych z firmy Pentel.


A może ktoś nie wie co to są pastele ?
Pastele – technika malarska oraz środek rysunkowy i malarski w formie kolorowego sztyftu, kredki lub ołówka, służący do nanoszenia kolorowych pigmentów na podłoże
Ja posiadam 50 sztuk tych pasteli, mimo że są małe starczają mi na długo. Uwielbiam ich żywe kolory, aż chce mi się ich używać. Dobrze się łączą i rozprowadzają. Możecie je kupić w paczkach 12 szt, 16 szt, 25 szt, 36 szt, 50 szt.
Dużo bardziej wolę pastele olejne od suchych, dlatego że mniej brudzą, natomiast suche strasznie się sypią i wszystko pokryte jest kolorowym pyłem, poza tym dużo łatwiej połączyć kolory pasteli olejnych niż suchych i pokryć większą część kartki. 
Jeśli decydujecie się na malowanie pastelami to polecam wybranie kolorowej kartki w kolorze który dominuje w wybranym przez Was zdjęciu co znacznie ułatwi Wam malowanie, tym że nie będziecie musieli pokrywać tych miejsc pastelami :)  
Mam nadzieję, że pomogłam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz