sobota, 4 kwietnia 2015

Kredki artystyczne - Koh-i-Noor Polycolor

Hej :) Dzisiaj mam dla Was recenzję kredek artystycznych Koh-i-Noor Polycolor Hardmuth. Myślę, że nie muszę wyjaśniać czym są kredki bo każdy z Nas miał z nimi styczność w dzieciństwie, lub ma do tej pory. Kredki Koh-i-Noor kupiłam sobie jakoś w wakacje jednak do tej pory używałam ich jedynie 2 razy. Mam ich 36 jednak w zupełności mi to wystarcza, dlatego że raczej preferuję rysowanie ołówkiem lub malowanie farbami olejnymi ;)

Kredki Koh-i-Noor Polycolor są dość twarde i ciężko pokrywa się nimi duże powierzchnie. Polecam Wam wybieranie kolorowych kartek tak abyście nie musieli pokrywać tła tym medium. Używałam ich tylko dwa razy, dlatego że po pierwszym użyciu nieco się do nich zniechęciłam, dlatego że aby dokładnie pokryć choćby małą część kartki trzeba było bardzo mocno przyciskać kredkę co po wielu godzinach skutkowało mega obolałymi palcami. Atutem tych kredek jest to, że doskonale się łączą, przez co można uzyskać efekt cieniowania czy autentyczności. Przekonałam się do nich podczas rysowania pączków (zdjęcie niżej), które w całości są nimi pokryte. ponieważ bardzo pasowało mi do nich białe tło, postanowiłam zostawić je w tym kolorze, nic nie robiąc z kartką. Kolejnym plusem kredek jest to, że słabo rozmazują się podczas przecierania po nich ręką co znacznie ułatwia pracę, dlatego że wiemy jak bardzo rozmazany ołówek czy kredka może zniszczyć naszą pracę. Kredki spakowane są do metalowego pudełka co bardzo sobie cenię, dlatego że szybko mogę znaleźć pożądany odcień. Bardzo Wam je polecam i radzę : NIE ZNIECHĘCAJCIE SIĘ DO NICH PO PIERWSZYM RAZIE ! Pobawcie się nimi, ułatwi Wam to naukę posługiwania się kredkami :)

Polecam Wam również zrobienie sobie kartki - tak zwanego "wzornika", który włożycie do pudełka z kredkami. Ułatwi Wam to korzystanie z nich, dlatego że nie zawsze kolor obudowy kredki jest dokładnie taki sam jak rysik ;) Piszcie sobie numer kredki a obok niego zamalowujcie dany kształt, który sobie wybierzecie, np. gwiazdka :) Jeśli nie będzie wiedzieli o co chodzi to napiszcie mi w komentarzach, a postaram się wstawić zdjęcie swojego :)

Niżej udostępniam zdjęcia pracy wykonanej tymi kredkami :




oraz zdjęcie samych kredek : 


Mam nadzieję, że post jest dla Was przydatny i zrozumiały :) Życzę Wam wesołych świąt Wielkiejnocy, smacznego jajka i mokrego dyngusa :) Pozdrawiam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz