czwartek, 2 kwietnia 2015

Martwa natura - ołówek

Hej :) Dzisiaj chciałam wstawić Wam moją najnowszą pracę, którą zaczęłam w szkole na zajęciach artystycznych i dzisiaj dokończyłam w domu, dlatego że muszę ją jutro oddać na zaliczenie. Jest to praca wykonywana w całości ołówkiem na rozmiarze A3. Sam szkic zajął mi ponad 2 h a cieniowanie całą sobotę i niedzielę do godziny 13 od rana. Praca bardzo czasochłonna ale wszystko wynagradza satysfakcja efektu końcowego  ;-) Cieniowanie tej pracy było dla mnie dużo łatwiejsze i na pewno ciekawsze od szkicu, który próbował mnie pokonać <śmiech>, przeniesienie proporcji z małej kartki 5 x 10 cm na format A3 było graniczące z cudem ale wydaje mi się, że podołałam i efekt bardzo mi się podoba. Wprawiłam się w nieco innym stylu cieniowania, bo nie było to typowe cieniowanie… Nakładałam różne kreski tak aby wyglądało to na malowane tuszem co w pewnych momentach było bardzo trudne i uciążliwe  ;-) Czekam na Wasze opinie i komentarze  8-) Pozdrawiam  :-D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz