piątek, 20 maja 2016

Kodaline - Love Will Set You Free

Hejka ! Dzisiaj przychodzę do Was z kopią obrazu "Gwieździsta Noc" Vincent'a Van Gogh'a. Zdecydowałam się na malowanie tego obrazu z dwóch przyczyn, a mianowicie musiałam zrobić kopię dowolnego obrazu na zajęcia artystyczne, a po drugie od dłuższego czasu miałam ochotę na namalowanie tego obrazu, ponieważ mam do niego duży sentyment i po prostu bardzo go lubię. Poprzeczkę jak zwykle podniosłam sobie wysoko bo pomimo tego, że ograniczał mnie czas to ja dodatkowo stwierdziłam, że koniecznie skoro już zdecydowałam się na tak wybitny obraz to musi być też wybitnych rozmiarów. Obraz ma wymiary 60cm x 49cm i jest to największy obraz jaki namalowałam w swoim życiu  (mam nadzieję że będą jeszcze dużo większe). Jak na tak duży obraz czas był stosunkowo mały bo łącznie ze szkicem wyniósł ok. 11,5 h. Co do trudności to najgorsze co mnie tutaj spotkało to OGROMNA ilość zużytej farby a raczej farb. Van Gogh słynął z właśnie malarstwa fakturowego, dużą ilością farby a mi zależało na tym, żeby moja kopia oddawała jak najbardziej klimat oryginału. Jestem mega zadowolona z efektu końcowego, mam nadzieję, że Wam podoba się równie mocno jak mi. Koniecznie napiszcie czy podołałam ! :)


4 komentarze: