czwartek, 2 kwietnia 2015

Anioł - farby olejne

Hej :)  Mamie prezent bardzo się spodobał, ja również jestem mile zaskoczona efektem  :-) , dlatego że jest to moja pierwsza postać  ;-) Obraz jest kopią pewnej malarki a ze zdjęcia na płótno przenosiłam go metodą kratek  8-) Dobrze widać ją na nie gotowym obrazie tu link w trakcie pracyDla osób, które nie wiedzą na czym polega ta metoda wyjaśniam. Metoda kratek polega na pokratkowania płótna oraz zdjęcia tak aby kratek było tu i tu tyle samo a następnie ponumerowaniu ich, dzięki tej metodzie jesteśmy wstanie dokładnie nakreślić proporcje a także ułatwia nam to szybkie naszkicowanie tak aby móc od razu przejść do tego co najlepsze czyli nakładania koloru  ;-) Rysowanie na pokratkowanym płótnie jest dużo prostsze dlatego że skupiamy się na jednej kratce i nie myślimy o ogarnięciu całości  :-) Jeśli mamy do namalowania trudny obraz to ta technika spisze się idealnie  :-) Polecam. Przechodząc do anioła muszę powiedzieć że sukienka która wydaję się najtrudniejsza poszła mi bardzo szybko i malowało mi się ją bardzo przyjemnie, najtrudniejsza była dla mnie stopa i skóra która bez tła wydawała mi się zbyt niebieska i uważałam że kobieta wygląda jak „kosmita” ale po nałożeniu tła wszystko zaczęło mi do siebie pasować i przekonałam się że lekko niebieska skóra to dobry pomysł  :lol: bardzo ciężko było mi również ze skrzydłami, dlatego że trudne było uzyskanie efektu pojedynczych piórek  ;-) Ja jestem z siebie zadowolona a efekt końcowy bardzo mi się podoba  ;-)Mama już nie może doczekać się kiedy obraz wyschnie i szykuje miejsce na ścianie  :lol: Czekam na Wasze opinie  ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz