czwartek, 2 kwietnia 2015

Fabian Ciraolo

Hej  :lol: Dzisiaj podobny post do tego, którego dodałam ostatnio, a mianowicie post o moim kolejnym ulubionym artyście tym razem zupełnie innym niż Zdzisław Beksiński – Fabianie Ciraolo.
Fabian Ciraolo – ilustrator o charakterystycznym stylu tworzenia. Stworzył serię obrazów przedstawiających znane osoby takie jak. Marylin Monroe z modnym zacięciem.
Znalazłam jego prace zupełnie przez przypadek, szukając zdjęć Marylin (którą uwielbiam) i od razu się zakochałam w jego pracach  :-o Jest w stanie tak przedstawić znaną postać, że jestem mega zaskoczona  ;-)  Z wielkim zainteresowaniem oglądam każdą jego pracę i w przyszłości chciałabym spróbować kopii kilku z nich. Na razie nie uważam bym była na tak wysokim poziomie aby podjęcie się takiego zadania nie było dla mnie ogromnym wyzwaniem  ;-) Chwilowo zadowalam się tapetą złożoną z jego prac i wzdychaniem do nich <śmiech>  :lol:

Niżej kilka z moich ulubionych prac, mam nadzieję, że Wam się spodoba  ;-)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz