czwartek, 2 kwietnia 2015

Kredki akwarelowe - recenzja

W tym poście postanowiłam udostępnić krótką recenzję kredek akwarelowych firmy Koh-i-Noor Mondeluz. Mam ich 36 ale dostępne są zarówno większe jak i mniejsze zestawy :) Każdy znajdzie coś co lubi. Dla tych, którzy nie bardzo odnajdują się w temacie kredek akwarelowych krótkie wyjaśnienie :) :

Kredki akwarelowerysujemy nimi jak normalnymi kredkami, ich sekret polega na tym, że możemy rozmyć je przy pomocy wody aby połączyć kolory. Bardzo łatwo uzyskujemy nimi efekt akwareli, a są dużo prostsze w użyciu

Jestem bardzo zadowolona z tych kredek, dlatego że mimo iż mam ich tylko 36 ich gama kolorystyczna jest tak zróżnicowana, że jestem w stanie narysować nimi dosłownie wszystko :) Są bardzo miękkie i doskonale dają się rozmyć wodą co pozwala na uzyskanie niemal identycznego efektu jak farby akwarelowe. Zdecydowanie polecam :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz