piątek, 29 lipca 2016

Passanger - Catch in the Dark



Hejka ! Dzisiaj mam dla Was kolejny post, tym razem z akwarelką, ale nie taką jak zwykle - mniejszą od A4, tym razem jest to format brystolu, czyli taki jak wszystkie prace architektoniczne. Szczerze mówiąc sama oglądając wiele prac zauważyłam, że popularniejszymi wymiarami są po prostu małe akwarelki, na większych formatach górują raczej prace olejne czy akryle, dlatego postanowiłam podjąć wyzwanie i namalować coś większego. Miałam w tym też wyższy cel, ale o tym może niebawem pojawi się więcej informacji.

Co do samej pracy to przedstawia ona kwiat polny - Lubin trwały (Lupinus polyphyllus), moim ulubionym tematem akwareli są właśnie kwiaty, więc myślę że w najbliższym czasie zobaczycie ich jeszcze kilka.
Cała praca zajęła mi ok. 7 h - jak na akwarelkę trochę długo, ale malowałam warstwami, bardzo skupiłam się na szczegółach i pilnowałam aby kolory się odbijały.

Mam nadzieję, że praca Wam się podoba - koniecznie piszcie co myślicie i czy podoba Wam się tematyka kwiatów w moim wykonaniu.
Jeżeli zależy Wam na jakiejś współpracy w postaci zamówień na rysunki/obrazy to piszcie na mojego e-maila - wiktoriagocalek@gmail.com 





1 komentarz: