poniedziałek, 4 lipca 2016

Make it up - Shura



Hejka ! Dzisiaj mam dla Was nowy post z moim nowym rysunkiem architektonicznym, tym razem wykonanym na czarnym papierze, białą farbą akrylową co pozwoliło na odwrócenie spojrzenia na światło i cienie. Wszystko malowałam ok. 10 h, a najtrudniejsze było chyba szkicowanie no i właśnie to żeby nie pomylić tego światła i cienia, ponieważ teraz nie patrzyłam na to co jest ciemne, a na to co jest białe. Ta technika bardzo mi się spodobała, więc myślę że w przyszłości na moim blogu pojawi się więcej prac tego typu. Praca ma format brystolu, tak jak wszystkie prace architektoniczne, które Wam tutaj pokazywałam.



3 komentarze:

  1. Przeglądam Twojego bloga i wracam myślami do dni, w których to ja wykonywałam szkice i portrety. Pytanie tylko, czy moja dłoń będzie potrafiła utrzymać ołówek jak kiedyś, co naprawdę dobrze mi wychodziło :) Fajnie, że masz cel w życiu i wiesz czego chcesz. Mam nadzieję, żę Ci się to uda. Poza tym, rysowanie w odwrotnej perspektywie tzn. na czarnym papierze jest trudne, sama próbowałam z trochę marnym efektem, co prawda było to dawno, ale jednak :)
    Czekam na kolejne rysunki, pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tak miły i obszerny komentarz! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń