środa, 28 października 2015

Tylko bądź - Pączki w tłuszczu - akwarelka


Hejka ! Dzisiaj mam dla Was nowy post z kolejną pracą ale tym razem jest to FARBA AKWARELOWA. Pierwszą pracę jaką wykonałam tym medium było drzewo - macie je tutaj ->  http://myartblooog.blogspot.com/2015/04/akwarelowe-drzewo.html szczerze mówiąc nie uważam tej pracy za dobrą ale były to moje początki, więc nie przejmuję się tym i idę dalej. Tym razem postanowiłam namalować koniczynę. Miałam kilka zdjęć różnych koniczyn i wszystkie postarałam się połączyć tak aby było efektywnie i wszystko do siebie pasowało :) Najtrudniejszy był dla mnie podkład i to aby zostawiać białe miejsca tak zwane przebłyski, ponieważ farba akwarelowa jest bardzo trudna w użyciu ponieważ bardzo szybko się rozpływa (malujemy na mokro). Wszystko wykonałam w ok. 3 h. Koniecznie napiszcie jak Wam się podoba efekt końcowy :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz