piątek, 9 października 2015

FourFiveSeconds - Rihanna, Kanye West & Paul McCartney - pierwsza postać


Cześć ! Dzisiaj przychodzę do Was z pracą która jest na moim blogu nowa, ponieważ całej postaci (pomijając 2 portrety) jeszcze na moim blogu nie było. Fotografię rysunku znalazłam jakoś dawno temu i nie byłam do niej przekonana jednak po jakimś czasie mi się spodobała i w sumie stwierdziłam czemu nie ? Najtrudniejsze były jak zwykle proporcje i dobre rozrysowanie całej tej postaci, tak żeby była realistyczna i w jakiś sposób prawdziwa :( Cieniowanie uwielbiam, więc zazwyczaj jest już nagrodą za męczenie się z proporcjami i wcale nie sprawia mi problemu. Ten rysunek jest to kolejna próba rozrysowania się bo im więcej rysujemy tym szybciej się rozwijamy :) Piszcie mi tutaj, na Ask'u lub na stronce jak Wam się podoba :) !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz