czwartek, 22 października 2015

Like I Can - Sam Smith - układ brył w ołówku



Hejka ! Dzisiaj mam dla Was kolejny post z moją pracą w ołówku, którą wykonałam na zajęcia artystyczne w szkole :) nie ukrywam, że temat bardzo mi się spodobał bo był bardzo architektoniczny i konstrukcyjny. Byłam mega zadowolona, ponieważ mogłam wykorzystać swoje umiejętności nabyte w mojej szkole rysunku i to właśnie zrobiłam :) Tym razem UWAGA - proporcje były dla mnie proste i super mi się wszystko przerysowywało na moją kartkę :) Ta praca dostarczyła mi wiele radości i bardzo cieszyłam się rysując ją :) Wszystko zajęło mi jakieś 7 h więc nie tak wiele :) Kocham ołówek więc nie ukrywam, że w najbliższym czasie prace będą wykonywane raczej tym medium. Napiszcie mi koniecznie jak podoba Wam się efekt końcowy ! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz