piątek, 12 czerwca 2015

Yiruma - River Flows in You


Hej :) Dzisiaj taki niespodziewany, spontaniczny post z moim kolejnym rysunkiem, tym razem ołówkiem :) Zdjęcie na którym się wzorowałam miałam już długo i wiedziałam, że na 100%  to narysuje bo bardzo mi się podobało. Czekałam tylko na odpowiedni moment i odrobinę wolnego czasu. Z racji tego, że już za 2 tygodnie będziemy siedzieć w domu z odebranymi świadectwami, w szkole mam już luz więc mogłam poświęcić się rysowaniu :) Planów na wakacje mam wiele ale moim głównym celem jest zajęcie się blogiem i nauka historii sztuki oraz fizyki. W październiku będę brała udział w dwóch bardzo ważnych dla mnie konkursach - olimpiadzie z historii sztuki oraz w kuratoryjnym konkursie z fizyki, który mógłby zwolnić mnie z pisania egzaminu gimnazjalnego z części przyrodniczych. Możecie już zaczynać trzymać kciuki !
Moja dzisiejsza praca zajęła mi 7,5 h jest wykonana na formacie A3. Szkic i cieniowanie wykonałam ołówkami Koh-i-Noor których recenzję zamieszczałam już niżej :) Największym problemem była dla mnie jak zwykle proporcja, ale dzisiaj jakoś wyjątkowo szybko sobie z nią poradziłam, trudne było też dla mnie cieniowanie drzwi oraz poprawne naszkicowanie kwiatka po prawej stronie.

Jak Wam się podoba ? Wolicie recenzje czy moje prace ? Piszcie tutaj w komentarzach lub w pytaniu na portalu Ask.Fm. Link do mojego konta znajdziecie w poprzednim poście.

Kończę dwie prace - jedną w ołówku, drugą w oleju więc czekajcie z niecierpliwością i zaglądajcie na bloga lub Ask'a w celu uzyskania informacji o kolejnym poście :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz