czwartek, 25 czerwca 2015

Birdy - Light Me Up - Marilyn Monroe

Hej :) Dzisiaj mam dla Was nowy post, w którym chciałabym pokazać Wam mój pierwszy portret. Od 4 lat interesuję się życiem, mojego autorytetu - Marilyn Monroe. Podziwiam ją za jej profesjonalizm, urodę, wdzięk, piękne zdjęcia, super zagrane role i nie tylko :) Dla tych którzy nie wiedzą kim była :

Marilyn Monroe (Norma Jeane Baker) - amerykańska aktorka filmowa i modelka, gwiazda filmowa, legenda światowego kina lat 50. i 60. XX wieku.

Kiedy wpadłam na pomysł narysowania swojego pierwszego portretu od razu pomyślałam o niej. Dla mnie była wielkim wzorem kobiety idealnej i godnej naśladowania :) Portret był dla mnie bardzo dużym wyzwaniem. Bardzo obawiałam się włosów bo chciałam uzyskać naturalny efekt ale mimo mojego strachu rysowało mi się je bardzo przyjemnie i bardzo chciało mi się je rysować :) Najtrudniejsze były dla mnie oczy - chciałam żeby patrzyły w dobrym kierunku i nie było efektu zeza. Nos też był dla mnie wyzwaniem. Usta były dosyć proste, brwi też nie sprawiły mi problemu. Całość rysowałam 16,5 h więc tak przeciętnie :) 

Oceniajcie proszę jak Wam się podoba, czy przypomina Marilyn Monroe :) Piszcie do mnie tutaj albo na Ask'u :) 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz