niedziela, 7 czerwca 2015

The Kelly Family - Fell In Love With An Alien - Moja pierwsza abstrakcja.

Dzisiaj mam dla Was coś nietypowego - moją pierwszą abstrakcję. Nie nabrałam jeszcze wprawy w tej dziedzinie sztuki i zdaję sobie sprawę że nie każdemu taki obraz może przypaść do gustu, ale i tak mam nadzieję że Wam się spodoba :) Pracę wykonana została na konkurs i już ją na niego oddałam. Hasło konkursu to Metafizyka Światła. Obraz po wyschnięciu pochlapałam jeszcze farbą akrylową czarną i miałam zrobić Wam zdjęcia końcowe pracy ale po prostu się zagapiłam i rano o 7.00 gdy wstałam zorientowałam się że dzisiaj muszę zanieść pracę do szkoły :( W szkole przypomniało mi się, że nie zrobiłam dla Was zdjęć i jest mi z tego tak przykro bo efekt końcowy jest dużo lepszy od tego co pokazałam Wam na zdjęciach niżej. No nic... Czasu nie cofnę, mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone :D Nie wiem kiedy wyniki konkursu ale jak tylko się pojawią to na pewno dam znać co i jak :) Do tego czasu mocno trzymajcie za mnie kciuki ! :) Keep one's fingers crossed for me :) ! Jeśli macie do mnie jakieś pytania to zapraszam na mój profil na portalu Ask.Fm - http://ask.fm/Freelikebutterfly :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz