środa, 8 czerwca 2016

Lana del Rey - Shades Of Cool

Cześć ! Dzisiaj mam dla Was kolejny post z moją architektoniczną pracą. Tym razem jest to kuchnia, taka bardziej stara, z drewnianymi ścianami i podłogą, znajdują się tam również stare krzesło, komoda i kierzanka czyli naczynie do ubijania masła. Postanowiłam dodać bardziej nowoczesny element czyli kafelki które są w 2 różnych kolorach. Ogólnie szrafowanie całego rysunku było dosyć mozolne i bardzo czasochłonne (tą ciemną ścianę po lewej stronie cieniowałam ok. 5 h), ale efekt końcowy mi się podoba. Po raz kolejny format 50x70 cm czyli brystol. Najtrudniejszy był sam szkic oraz odpowiednie dobranie światłocienia. Ja jestem zadowolona z efektu końcowego, a o Waszych opiniach chętnie przeczytam w komentarzach ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz