wtorek, 24 maja 2016

Kodaline - Perfect World

Hejka ! Dzisiaj mam dla Was kolejną akwarelkę, tym razem, dla odmiany jest to krajobraz - morze. Ja ogólnie nie lubię malować akwarelką na całym formacie kartki dlatego tak bardzo lubię te kwiatki. Zdecydowałam się jednak na krajobraz ponieważ stwierdziłam, że tego też muszę się nauczyć, bo może mi się przydać i ogólnie jak jest się w tym już wprawionym to efekty mogą być genialne. Jak zwykle poprzeczka musi być podniesiona wysoko bo woda tak jak i tkanina jest mega trudna do narysowania (uwielbiam rysować tkaninę). Najtrudniejsza jest chyba ta wielowarstwowość - musisz nakładać cały czas nowe warstwy żeby to dobrze wyglądało bo kolor w akwarelkach po wyschnięciu lekko jaśnieje, druga rzecz która utrudnia pracę to to, że jeżeli coś ma być białe to nie można tego pomalować nawet odrobiną farby bo jest to nieodwracalne. Kartka jest mokra i wszystko płynie więc nad tą farbą naprawdę trudno jest zapanować. Czas wykonywania to około 3-4 godziny, więc jak na akwarelkę dosyć długo. Koniecznie piszcie jak Wam się podoba ! Przypominam jeszcze o mojej stronie na Facebooku, na której pojawiają się wszystkie aktualności https://www.facebook.com/WiktoriaGocalek


2 komentarze: