środa, 6 stycznia 2016

Mark My Words - Justin Bieber



Hej :) Dzisiaj mam dla Was post z rysunkiem który wykonałam do mojej szkoły rysunku architektonicznego. Jest to martwa natura, oczywiście ołówkiem. Wszystko wykonywałam 6h w szkole + ok 6 h w domu. Mega mi się spodobał ten temat i maga dobrze mi się rysowało akurat tą prace, co nie powinno nikogo dziwić ponieważ uwielbiam martwą naturę co widać w tematyce prac niżej. Najtrudniejsze ? Chyba ta pierwsza butelka od lewej strony, strasznie męczyłam się z jej naszkicowaniem, potem już wszystko z górki ;) Mam nadzieję, że praca spodoba Wam się tak samo jak mi :)

Co do postanowień noworocznych to wszystkie dotyczą blogowania ; czyli mam zamiar dodawać posty częściej, o zróżnicowanej tematyce ( oczywiście artystycznej ), mam zamiar również rysować dużo więcej, oraz UWAGA chciałabym w 2016 namalować 100 akwareli :) ! Czy mi się uda ? Nie wiem, ale zrobię wszystko żeby się udało :) Jeżeli chcecie jakieś konkretne posty piszcie mi w komentarzach, chętnie przeczytam Wasze sugestie a także postaram się wziąć je pod uwagę :) !

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !




\









4 komentarze:

  1. Myślę żebyś namalowała jakąś kolejną kopię dzieła Salvadora Dali, mega mi się podoba to jak odzwierciedliłaś tyle detali. Trzymam kciuki za twoje prace i nie mogę się doczekać następnych ! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, za bardzo pozytywny i motywujący komentarz ! :) Na pewno wezmę pod uwagę Twoją sugestię ;) już w środę kolejny post więc serdeczne zapraszam :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie radzisz z ołówkiem!
    :-)

    OdpowiedzUsuń