sobota, 19 grudnia 2015

W dobrą stronę - Dawid Podsiadło


Hejka ! Dzisiaj mam dla Was pracę, którą wykonałam na konkurs ogólnopolski pt "Współczesna Monalisa". Postanowiłam, że wykonam swój autoportret uwzględniając w nim moją pasję jaką jest malarstwo. Połowa pracy jest wykonana ołówkiem, a połowa kredkami akwarelowymi bez rozmywania. Nie bez przyczyny wybrałam ujęcie z profilu ponieważ w epoce renesansu, z którego pochodzi Monalisa malarze wybierali właśnie to ujęcie. Najtrudniejsze było dla mnie, zdecydowanie wycieniowanie włosów które zabrało mi mnóstwo czasu. Jednak efekt końcowy mi się podoba i wierzę, że dałam radę ! Komisja konkursowa jednak nie doceniła moich starań ale i tak cieszę się, że wzięłam udział i dałam z siebie wszystko co tylko mogłam. Na pewno po tej drobnej porażce nie poddam się i nie zrezygnuję ze swojej pasji ;) Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratuluję !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz